WARUNKI UCZESTNICTWA: REZERWACJI, ZMIAN ORAZ REZYGNACJI
1. WARUNKI REZERWACJI
1.1. Rezerwacji można dokonać:
- telefonicznie: poniedziałek – piątek 8-20:00 oraz sobota 9-14:00
- mailowo: e-mail: biuro@zakopiec.pl
1.2. Osoba dokonująca rezerwacji (Zamawiający) zobowiązana jest do wpłaty zadatku w wysokości: 30% wartości zamówienia lub 400 zł/os w przypadku turnusu z dofinansowaniem PFRON, zgodnie z informacjami zawartymi w SMS-ie z potwierdzeniem rezerwacji, który Zamawiający otrzyma niezwłocznie po jej dokonaniu. Zadatek musi wpłynąć na konto Ośrodka w terminie wskazanym w SMS-owym potwierdzeniu. Zadatek płatny w ciągu 3 dni od dnia rezerwacji.
1.3. Wpłata zadatku oznacza akceptację niniejszych „Warunków uczestnictwa” dostępnych pod linkiem podanym w SMS-owym potwierdzeniu rezerwacji oraz na www.zakopiec.pl i www.tatrzanska.eu.
1.4. Wpłacony zadatek zostanie zaliczony na poczet ceny usługi, zgodnej z potwierdzeniem rezerwacji.
1.5. O otrzymaniu zadatku Ośrodek poinformuje Zamawiającego za pośrednictwem wiadomości SMS na numer telefonu podany w trakcie dokonywania rezerwacji.
1.6. Wszelkie informacje praktyczne, dotyczące pobytu oraz Ośrodka są dostępne na www.zakopiec.pl i www.tatrzanska.eu.
1.7. Dopłatę końcową, zgodnie z informacją podaną w SMS-owym potwierdzeniu rezerwacji należy uiścić najpóźniej do 3 dni przed datą rozpoczęcia pobytu.
1.8. Brak terminowych wpłat upoważnia Ośrodek do anulacji rezerwacji ze względu na niedopełnienie warunków ze strony Zamawiającego.
1.9. Podany w potwierdzeniu termin pobytu jest wiążący dla obu stron. W przypadku skrócenia pobytu przez Gościa Ośrodek nie zwraca wpłaconych środków.
2. ZMIANA REZERWACJI
2.1. W przypadku zmiany terminu przez Zamawiającego, niezależnie od tego, na jak długo przed przyjazdem została ona zgłoszona, Ośrodek wystawia zwolnione miejsca do ponownej sprzedaży. Jeżeli:
- miejsca zostaną sprzedane - zadatek zostaje przeksięgowany na poczet nowego terminu;
- miejsc nie uda się sprzedać - zadatek zostaje potrącony w całości.
Powyższa zasada nie obowiązuje jedynie w przypadku dokonania zmiany powyżej 30 dni przed przyjazdem i nie później niż jeden tydzień po dokonaniu rezerwacji.
2.2. Zmiana Uczestników jest bezpłatna (należy ją zgłosić najpóźniej dzień przed przyjazdem).
2.3. Zmiany należy zgłaszać telefonicznie w godzinach pracy biura (poniedziałek – piątek 8-20:00, sobota 9-14:00) lub mailowo (decyduje data wysłania).
3. REZYGNACJA
3.1. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego: niezależnie od tego, na jak długo przed przyjazdem została ona zgłoszona, Ośrodek wystawia zwolnione miejsca do ponownej sprzedaży. Jeżeli:
- miejsca zostaną sprzedane: zadatek zostaje zwrócony Zamawiającemu, po potrąceniu 50 zł za osobę (koszty manipulacyjne)
- miejsc nie uda się sprzedać: zadatek zostaje potrącony w całości
3.2. Zmiany należy zgłaszać telefonicznie w godzinach pracy biura (poniedziałek – piątek 8-20:00, sobota 9-14:00) lub mailowo (decyduje data wysłania).
3.3. Ewentualne sytuacje losowe będą rozpatrywane indywidualnie, po pisemnym udokumentowaniu zdarzenia
3.4. Zgłoszenie rezygnacji w dniu przyjazdu lub niestawienie się Klienta w Ośrodku w zarezerwowanym terminie jest uznawane
za niedojazd i skutkuje potrąceniem całkowitej wpłaty.
4. REKLAMACJE
4.1. Każdemu klientowi przysługuje możliwość złożenia reklamacji.
4.2. Zgłoszenie reklamacji należy przesłać drogą pocztową, listem poleconym, na adres siedziby firmy:
OW "Tatrzańska" ul. Jaszczurówka 19, 34-500 Zakopane.
4.3. Po rozpatrzeniu reklamacji, odpowiedź do Klienta zostanie wysłana nie później niż 30 dni od momentu otrzymania przez nas korespondencji reklamacyjnej.